Így vásárolhatsz házhozszállítással vagy csomagautomatába a Jófogásról!

A webshopokban megszokhattad, hogy több fajta szállítási lehetőség közül választhatsz, nézd meg most, a Jófogáson milyen lehetőségekkel találkozhatsz, ha szállítással rendelnél:
Megfigyelted már, hogy milyen címkékkel jelöljük a szállítási lehetőségeket a listaoldalakon? 
Melyik mögött milyen lehetőség rejlik?
Most összegyűjtöttük a szállítási lehetőségek kapcsán, mi mit is takar!

Vevői igénylés: Háztól-Házig vagy Foxpost

Ha ezt a címkét látod a hirdetésen, abban az esetben Vevőként lehetőséged van az oldalon keresztül kérni, hogy az eladó kapcsolja be neked hirdetésén a szállítási lehetőségek egyikét. Kategória és ár függvényében a vevői Háztól-Házig szállítást vagy a Foxpost csomagküldés lehetősége közül választhatsz. Fontos, hogy ilyenkor a termék vételárán felül vevőként neked kell kifizetned a szállítási költséget a csomag átvételekor!
A Háztól-Házig szolgáltatás díja országosan: 2.695 Ft
A Foxpost csomagküldés díja: 1.499 Ft

Háztól-Házig szállítás

Ha pedig ezt a címkét találod, akkor a hirdetéshez megadott árban már benne van a szállítás díja, ezen felül nem kell ilyen költséggel tervezned. Megrendelt termékedet a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Nem felel meg a kiszállítási időpont, amit a GLS értesítőjében kaptál? Módosítsd, pár kattintással és várd csomagod a megfelelő napon. Ne feledd, a Háztól-Házig XXL szolgáltatása a 10.000 Ft-nál drágább, nagy méretű termékek esetében eltér az 2.695 Ft-os alapártól.

Foxpost – csomagautomatás szállítás 

Az Ingyenes szállítás címke akkor jelenik meg a hirdetésen, ha Foxpost csomagautomatába van lehetőséged megrendelni a terméket. Ilyenkor az automatába érkezéskor, bankkártyával tudod kifizetni a termék összegét, a szállítás díját a vevő fizeti a csomag feladásakor.

Vásárolj kényelmesen szállítási opcióval!

Fontos!

Az adásvételhez a Jófogás soha nem kér bankkártya adatokat!
Amennyiben igénybe veszed a Háztól-Házig szolgáltatást vagy más szállítási módot akár eladóként, akár vevőként, semmilyen esetben sem kell megadnod előre a bankkártyádon szereplő adatokat. A Jófogás minden esetben közvetlenül a regisztrált email címedre küld szállítással kapcsolatos teendőket tartalmazó tájékoztató emailt. Kiemelés vagy egyes kategóriák hirdetésfeladásának fizetésekor pedig a Barion biztonságos felületére irányítanak tovább. 
Ha valakitől mégis olyan üzenet érkezik, amelyben konkrétan, vagy erre utalóan kérést fogalmaznak meg, azt rögtön érdemes jelezni az ügyfélszolgálatnak.

Comments are closed.

Navigate