Turbózzuk fel a hirdetéseinket! Így kerüljünk előbbre a Jófogáson

Az online piacterek világában a láthatóság lényegében mindent meghatároz. Hiába árulunk kiváló állapotú terméket kedvező áron, ha mások hirdetései megelőznek minket – így nehezen találhatnak rá a potenciális vevők az általunk feltöltött kincsre. Itt jön képbe a Jófogás kiemelési rendszere, amely valódi különbséget jelenthet az eladási siker szempontjából. Áprilisban árváltozás történt az oldalon elérhető kiemelések terén, és ez remek alkalmat teremthet arra, hogy megismerjük ezeket az eszközöket, és megnézzük, hogyan használhatjuk őket a leghatékonyabban hirdetéseink felturbózásához.

Forrás: Freepik

Kirakat – a garantált láthatóság

Ez a kiemelés arról szól, hogy hirdetésünk egy teljes hétig a keresési találatok legtetején marad. Így nemcsak több emberhez jut el, de a statisztikák szerint akár hússzor annyi megtekintést is generálhat, mint egy sima hirdetés. A színes ár megjelenítés pedig még tovább növeli a figyelemfelkeltő hatást.

Ez különösen olyan termékek esetén ideális, amelyeknél fontos, hogy minél gyorsabban elkeljenek, vagy ha erősebb versennyel bíró kategóriákban hirdetünk, ahol sok hasonló termék található.

Szalag – a szembetűnő megoldás

A narancssárga szalag a hirdetés jobb felső sarkában azonnal kiemeli ajánlatunkat a tömegből. Az egyedi feliratok lehetőségeivel testre szabhatjuk a megjelenést, az automatikus megújítás pedig biztosítja, hogy hirdetésünk akár négyszer is visszakerüljön a lista elejére.

Ez a folyamatos láthatóság különösen jól jön azoknál a termékeknél, amelyek hosszabb ideig is várhatnak a megfelelő új tulajra, de nem szeretnénk, hogy a második vagy harmadik oldalra kerüljenek.

Előresorolás – az azonnali löket

Az előresorolás igazi „turbó gomb” a hirdetésekhez. Aktiválás után 24 órára a találati lista elejére kerül a hirdetés, ráadásul 90 nappal meghosszabbodik a megjelenési ideje. A legjobb az egészben, hogy a fizetéstől számított 10 percen belül már aktiválódik is. Ez a megoldás tökéletes akkor, ha gyorsan szeretnénk eladni valamit, vagy frissítenénk a hirdetés láthatóságát anélkül, hogy teljesen új hirdetést adnánk fel.

Forrás: Freepik

A kiemelések mögötti extrák

A fent említett eszközök jelentősen növelhetik hirdetésünk láthatóságát, de a valódi siker kulcsa továbbra is a tartalomban rejlik. Egy jól megírt szöveg, amely pontosan leírja a termék állapotát, paramétereit és fontos tulajdonságait, elengedhetetlen.

Ugyanilyen fontosak a minőségi fotók is – több szögből, jó megvilágításban készült képek sokkal nagyobb érdeklődést váltanak ki.

A Jófogás kiemelései nem pénzpazarló megoldások, hanem tudatos, stratégiai eszközök. Segítségükkel a hirdetésünk könnyebben eljut ahhoz a közönséghez, akinek szántuk. Kis befektetéssel akár gyorsabb és sikeresebb eladást érhetünk el – és most, az árváltozások kapcsán, remek lehetőség nyílik kipróbálni őket. Ne hagyjuk, hogy hirdetésünk eltűnjön a tömegben! Használjuk ki a Jófogás biztosította kiemelési lehetőségeket, és tapasztaljuk meg, milyen sokat számítanak!

Comments are closed.

Navigate