Így veheted igénybe a Jófogás szállítási lehetőségeit vevőként, vagy eladóként

Olvasd el az alábbi rövid összefoglalót a házhozszállítási szolgáltatásainkról, hogy tudd, hogy milyen lehetőségeid vannak vevőként, vagy eladóként a Jófogáson!

Amennyiben vevőként szeretnéd a szállítási szolgáltatásainkat használni, az alábbi lehetőségeid vannak:

Vevői igénylés: Háztól-Házig vagy Foxpost

Ha ezt a címkét látod a hirdetésen, abban az esetben Vevőként lehetőséged van az oldalon keresztül kérni, hogy az eladó kapcsolja be neked hirdetésén a szállítási lehetőségek egyikét. Kategória és ár függvényében a vevői Háztól-Házig szállítást vagy a Foxpost csomagküldés lehetősége közül választhatsz. Fontos, hogy ilyenkor a termék vételárán felül vevőként neked kell kifizetned a szállítási költséget a csomag átvételekor!
A Háztól-Házig szolgáltatás díja országosan: 4.289 Ft
A Foxpost csomagküldés díja: 1.699 Ft

Háztól-Házig szállítás

Ha pedig ezt a címkét találod, akkor a hirdetéshez megadott árban már benne van a szállítás díja, ezen felül nem kell ilyen költséggel tervezned. 

Megrendelt termékedet a Háztól-Házig szolgáltatás esetében a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Nem felel meg a kiszállítási időpont, amit a GLS értesítőjében kaptál? Módosítsd, pár kattintással és várd csomagod a megfelelő napon.

Foxpost – csomagautomatás szállítás 

Az Ingyenes szállítás címke akkor jelenik meg a hirdetésen, ha Foxpost csomagautomatába van lehetőséged megrendelni a terméket. Ilyenkor az automatába érkezéskor, bankkártyával tudod kifizetni a termék összegét, a szállítás díját az eladó fizeti a csomag feladásakor.

Vásárolj kényelmesen szállítási opcióval!

Eladóként a hirdetés feladásakor és szerkesztésekor is van lehetőséged aktiválni az elérhető kategóriákban a csomagküldési lehetőségeket.

10 Ft-os termékártól bekapcsolhatod a Foxpost csomagautomatás szállítási lehetőségét. Ezzel a szolgáltatással termékedet csomagautomatán keresztül küldheted el vevőd számára.

4.300 Ft-os termékár felett pedig már választhatsz, hogy a fenti lehetőséggel élsz vagy a GLS által kiszolgált Háztól-Házig lehetőséget választod. A Háztól-Házig szolgáltatás esetében a futárszolgálat juttatja el csomagodat a vevő számára.

Ami fontos, hogy ha eladóként te állítod be a szállítási opciót hirdetéseden, akkor téged terhel a szállítási költség, így ezt kalkuláld bele a hirdetésfeladáskor megadott termékárba.

Ha a Foxpost szolgáltatását választod: 

  • Hirdetésed országosan jelenik meg
  • Hirdetésed “Ingyenes szállítás” címkével jelenik meg
  • Sikeres rendelés esetén a becsomagolt terméket neked kell feladnod egy általad kiválasztott csomagautomatán keresztül (erre 7 naptári nap áll rendelkezésedre), ekkor kell bankkártyával kifizetned a szolgáltatás díját is, mely 1.699 Ft minden csomagméret esetében.
  • A legnagyobb csomag mérete, amit feladhatsz Foxpost csomagautomatán keresztül:
  • XL méret:
    • Magasság: max 60 cm 
    • Szélesség: max 36 cm 
    • Hosszúság: max 62 cm
    • Súly: max 25kg
  • Terméked árát a hirdetésfeladás során, általad megadott bankszámlaszámra utalja el a Foxpost a sikeres csomagautomatás kézbesítés után.

Ha a Háztól-Házig (GLS) szolgáltatását választod: 

  • Hirdetésed országosan jelenik meg
  • Hirdetésed “Ingyenes házhozszállítás” címkével jelenik meg
  • Sikeres rendelés esetén a becsomagolt terméket a GLS futárszolgálat veszi fel tőled, és szállítja el vevőd számára 
  • Feladható méret:
    • Max 15 kg 
    • hosszúság: min 10 cm, max. 200 cm
    • magasság: min. 15 cm, max. 60 cm
    • szélesség: min 5 cm, max. 80 cm
    • körméret:  max. 300 cm (a leghosszabb oldal, valamint a két rövidebb oldal kétszeresének összege)
  • A szállítás díja a sikeres kézbesítést követően az eladási árból kerül levonásra, a fennmaradó összeget utalja el számodra a futárszolgálat.

A pontos részletekért keresd a Jófogás Foxpost vagy Háztól-Házig oldalát!

Fontos!

Az adásvételhez a Jófogás soha nem kér bankkártya adatokat!
Amennyiben igénybe veszed a Háztól-Házig szolgáltatást vagy más szállítási módot akár eladóként, akár vevőként, semmilyen esetben sem kell megadnod előre a bankkártyádon szereplő adatokat. A Jófogás minden esetben közvetlenül a regisztrált email címedre küld szállítással kapcsolatos teendőket tartalmazó tájékoztató emailt. Kiemelés vagy egyes kategóriák hirdetésfeladásának fizetésekor pedig a Barion biztonságos felületére irányítanak tovább. 
Ha valakitől mégis olyan üzenet érkezik, amelyben konkrétan, vagy erre utalóan kérést fogalmaznak meg, azt rögtön érdemes jelezni az ügyfélszolgálatnak.

Comments are closed.

Navigate