Olvasd el az alábbi rövid összefoglalót a házhozszállítási szolgáltatásainkról, hogy tudd, hogy milyen lehetőségeid vannak vevőként, vagy eladóként a Jófogáson!
Amennyiben vevőként szeretnéd a szállítási szolgáltatásainkat használni, az alábbi lehetőségeid vannak:
Vevői igénylés: Háztól-Házig vagy Foxpost

Ha ezt a címkét látod a hirdetésen, abban az esetben Vevőként lehetőséged van az oldalon keresztül kérni, hogy az eladó kapcsolja be neked hirdetésén a szállítási lehetőségek egyikét. Kategória és ár függvényében a vevői Háztól-Házig szállítást vagy a Foxpost csomagküldés lehetősége közül választhatsz. Fontos, hogy ilyenkor a termék vételárán felül vevőként neked kell kifizetned a szállítási költséget a csomag átvételekor!
A Háztól-Házig szolgáltatás díja országosan: 4.289 Ft
A Foxpost csomagküldés díja: 1.699 Ft

Ha pedig ezt a címkét találod, akkor a hirdetéshez megadott árban már benne van a szállítás díja, ezen felül nem kell ilyen költséggel tervezned.
Megrendelt termékedet a Háztól-Házig szolgáltatás esetében a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Nem felel meg a kiszállítási időpont, amit a GLS értesítőjében kaptál? Módosítsd, pár kattintással és várd csomagod a megfelelő napon.
Foxpost – csomagautomatás szállítás

Az Ingyenes szállítás címke akkor jelenik meg a hirdetésen, ha Foxpost csomagautomatába van lehetőséged megrendelni a terméket. Ilyenkor az automatába érkezéskor, bankkártyával tudod kifizetni a termék összegét, a szállítás díját az eladó fizeti a csomag feladásakor.
Vásárolj kényelmesen szállítási opcióval!
Eladóként a hirdetés feladásakor és szerkesztésekor is van lehetőséged aktiválni az elérhető kategóriákban a csomagküldési lehetőségeket.
10 Ft-os termékártól bekapcsolhatod a Foxpost csomagautomatás szállítási lehetőségét. Ezzel a szolgáltatással termékedet csomagautomatán keresztül küldheted el vevőd számára.
4.300 Ft-os termékár felett pedig már választhatsz, hogy a fenti lehetőséggel élsz vagy a GLS által kiszolgált Háztól-Házig lehetőséget választod. A Háztól-Házig szolgáltatás esetében a futárszolgálat juttatja el csomagodat a vevő számára.
Ami fontos, hogy ha eladóként te állítod be a szállítási opciót hirdetéseden, akkor téged terhel a szállítási költség, így ezt kalkuláld bele a hirdetésfeladáskor megadott termékárba.
Ha a Foxpost szolgáltatását választod:
- Hirdetésed országosan jelenik meg
- Hirdetésed “Ingyenes szállítás” címkével jelenik meg
- Sikeres rendelés esetén a becsomagolt terméket neked kell feladnod egy általad kiválasztott csomagautomatán keresztül (erre 7 naptári nap áll rendelkezésedre), ekkor kell bankkártyával kifizetned a szolgáltatás díját is, mely 1.699 Ft minden csomagméret esetében.
- A legnagyobb csomag mérete, amit feladhatsz Foxpost csomagautomatán keresztül:
- XL méret:
- Magasság: max 60 cm
- Szélesség: max 36 cm
- Hosszúság: max 62 cm
- Súly: max 25kg
- Terméked árát a hirdetésfeladás során, általad megadott bankszámlaszámra utalja el a Foxpost a sikeres csomagautomatás kézbesítés után.
Ha a Háztól-Házig (GLS) szolgáltatását választod:
- Hirdetésed országosan jelenik meg
- Hirdetésed “Ingyenes házhozszállítás” címkével jelenik meg
- Sikeres rendelés esetén a becsomagolt terméket a GLS futárszolgálat veszi fel tőled, és szállítja el vevőd számára
- Feladható méret:
- Max 15 kg
- hosszúság: min 10 cm, max. 200 cm
- magasság: min. 15 cm, max. 60 cm
- szélesség: min 5 cm, max. 80 cm
- körméret: max. 300 cm (a leghosszabb oldal, valamint a két rövidebb oldal kétszeresének összege)
- A szállítás díja a sikeres kézbesítést követően az eladási árból kerül levonásra, a fennmaradó összeget utalja el számodra a futárszolgálat.
A pontos részletekért keresd a Jófogás Foxpost vagy Háztól-Házig oldalát!
Fontos!
Az adásvételhez a Jófogás soha nem kér bankkártya adatokat!
Amennyiben igénybe veszed a Háztól-Házig szolgáltatást vagy más szállítási módot akár eladóként, akár vevőként, semmilyen esetben sem kell megadnod előre a bankkártyádon szereplő adatokat. A Jófogás minden esetben közvetlenül a regisztrált email címedre küld szállítással kapcsolatos teendőket tartalmazó tájékoztató emailt. Kiemelés vagy egyes kategóriák hirdetésfeladásának fizetésekor pedig a Barion biztonságos felületére irányítanak tovább.
Ha valakitől mégis olyan üzenet érkezik, amelyben konkrétan, vagy erre utalóan kérést fogalmaznak meg, azt rögtön érdemes jelezni az ügyfélszolgálatnak.
Comments are closed.