Pumped Gabo ikonikus fürdőnadrágja, Fluor első, saját tervezésű sapkája, vagy épp Mautner Zsófi családi szakácskönyve. Ez csak néhány azok közül a személyes holmik közül, amikkel július 16-ig találkozhatunk a főváros különböző pontjain. A Jófogás legújabb kampányában ezek a citylightokba kihelyezett, szeretve használt tárgyak a személyes történetükön keresztül hívják fel a figyelmet a second hand adásvétel plusz érzelmi töltetére.
Használt holmik – személyes történetek
„Ezzel forgattam első slágerdalom klipjét.”
„Ez a fülhallgató is hozzájárult ahhoz, hogy a legnagyobb bulikban zenélhessek.”
„Szeretett napszemüvegemmel mindig rózsaszínben láttam a világot.”
„Sok sérüléstől óvott meg ez a kesztyű.”
Íme néhány személyes történetmorzsa, melyekben magyar hírességek osztják meg velünk szeretve használt tárgyaik háttértörténetét. Ezekkel összesen 11 budapesti helyszínen, frekventált busz- és villamosmegállók különleges plakátjain ismerkedhetünk meg. A tárgyak és a történetek megtekintéséért mindenképpen érdemes ellátogatni a vitrinekhez, vagy a Jófogás és a résztvevők Facebook és Instagram-oldalait böngészni.
- ANDRO – Erzsébet tér (115-ös busz megállója)
- DRAGOMÁN GYÖRGY – Szent Gellért tér (7-es busz megállója)
- FLUOR TOMI – Széll Kálmán tér (39-es busz megállója)
- KEMPF ZOZO – Árpád híd (34-es busz megállója)
- MAUTNER ZSÓFI – Clark Ádám tér (109-es busz megállója)
- MOLNÁR NINI – Kálvin tér (9-es busz megállója)
- PUMPED GABO – Király utca (4-6-os villamosok megállója)
- STEINER KRISTÓF – Móricz Zsigmond körtér (6-os villamos megállója)
- SZABYEST – Harminckettesek tere (4-6-os villamosok megállója)
- TÓTH KRISZTINA – Deák tér (9-es busz megállója)
- VARRÓ DANI – Wesselényi utca (4-6-os villamosok megállója)
Dragomán György és Pumped Gabo ráadásul néhány szeretett tárgyat is feltöltött a Jófogás felületére. A konyhaművészetekre fogékony író egy fűszermalom kiegészítőt, míg a Balaton Soundon híressé vált celeb egy motivációs könyvcsomagot kínált eladásra.
A kampányban résztvevő hírességek egy egészen sokszínű csapatként szólítják meg a használt tárgyak adásvételére nyitott célközönséget. „Sokak által követett zenész, író, költő, extrémsportoló, divattervező, gasztronómiai és közéleti személyiség is boldogan csatlakozott a kezdeményezésünkhöz. Bízunk benne, hogy segítségükkel az elkövetkező időszakban még több sztorit ismerhetünk meg a magyarok szeretve használt tárgyairól” – mondta Takács Borbála, a Jófogás marketingigazgatója.
Többet ér a használt tárgy, ha története van
A Jófogás kampányának kiindulópontját egy saját, 2022. májusában végzett felmérés adta, amit csaknem 8 ezren töltöttek ki. Eszerint használt tárgyak esetén a rátalálás öröme, illetve a fenntarthatósági szempontok mellett egyre többen keresik az egyediséget, az érzelmeket és a személyességet. Minden második válaszadó kincskeresésként is tekint a használtcikk-vásárlásra.
A tárgyainkban továbbörökítendő, személyes múlt erejét az is alátámasztja, hogy a megkérdezettek mintegy 60%-a szerint többet érhet az a tárgy, ami mögött história van. A Jófogás kampánya így arra buzdítja a felhasználókat, hogy a használt tárgyak továbbvételével nemcsak az élettartamukat hosszabbítsák meg, hanem új fejezetet is nyissanak a történetükben.
Csatlakozz te is a Vedd tovább! mozgalomhoz! Amennyiben továbbadnád szeretve használt tárgyaidat a Jófogáson, a fontos tudnivalók mellett ne habozz néhány szóban megírni a történetüket is!
Comments are closed.