Az alábbi blogcikkben szeretnénk megmutatni néhány változást, ami érinti az üzenetküldési rendszerünket, amit rövidebben chatnek is nevezhetünk.
Nem titok, hogy a Jófogást folyamatosan fejlesztjük, hogy minél jobb élményt nyújtsunk nektek, felhasználóknak.
Ezt tettük most a chat a funkciónkkal is, melynek jeleit már tapasztalhatod, de hogy melyek is ezek és miért szükséges, hogy frissítsd a Jófogás applikációját, az kiderül az alábbiakból.
Az új chatről, amit elsőre elmondhatunk, hogy praktikusabb.
Azonnali értesítéseket küld, ha új üzeneted érkezett, valamint válasz-emlékeztetőt, hogy ne maradj le egyetlen üzletről sem.
Az üzenetek automatikus ellenőrzését is elvégzi a rendszer, hogy megvédjünk a spamektől, illetve a nem megfelelő vagy sértő üzenetektől. Ezek mellett lehetőséget adunk más felhasználók blokkolására a beszélgetésen belül.
A csevegés érzése nagyon hasonlít a már megszokott üzenetküldő rendszerekéhez, mivel a felhasználók láthatják, hogy a másik fél online van-e vagy gépel-e éppen.
Ezek most az első frissítések, melyekkel találkozhatsz, de emellett egy hosszú listánk van, milyen további újításokkal készülünk, hamarosan ezekkel is megismerkedhetsz.
Használd továbbra is a Jófogást, a következő újításokról is beszámolunk majd, hogy naprakész lehess adásvételeid intézésében.
Applikációfrissítés
Ahhoz, hogy applikációból zökkenőmentesen érhesd el a Jófogást, kérjük, frissítsd az appot!
Amennyiben hibát tapasztalsz, és ez frissítés és újraindítás után sem oldódik meg, keresd ügyfélszolgálatunkat, akik készséggel segítenek.
Comments are closed.