Mi megy jól tavasszal a Jófogáson?

Van, ami nem vátozik. Ilyen az is, hogy az ingyen elvihető keresőszó mindig előkelő helyet foglal el a a keresőszavak közt. Így, ha ilyen típusú terméket hirdetnél meg, mert mondjuk egy költözésnél már jól jönne, ha nem kéne magaddal vinned, de teljesen egyben van az adott darab, akkor ne hezitálj!

No és mit látunk a kategóriák terén?
Úgy tűnik a tavasz megérkezett, ha nehezen is adja magát.

Az Otthon, háztartás kategóriában a kerti bútorok és fűnyírók irányába megnőtt az érdeklődés, de továbbra is keresettek a láncfűrészek és a konyhabútorok is.

Baba-mama tematikában a tavaszt a tricikli képviseli, hisz a kerékpározást mindenkinek el kell valahol kezdeni, de erre még visszatérünk. A tricikli mellett a babakocsi, gyerekülés, hinta és etetőszék is keresett termék.

Ha már felmerültek a bicklik a Szabadidő, sport kategóriában mind a hagyományos, mind az elektromos kerékpárok nagy érdeklődésre tesznek szert. Az építőkockák és a görkorcsolyák is jól mennek áprilisban.

Hogy áll a Műszaki cikkek témaköre és mi a helyzet a Divat terén?
Hangfal, hifi és TV: a kevésbé meglepő tételek a listán, a napelemekhez tartozó keresések már a megszokottól mindenképp eltérőek. A másik egyedibb keresőszó a műszaki kategóriában a “hibás” kifejezés. Az alkatrészek megnövekedett fontossága és a lehetséges javítások utáni továbbhasználat is ott lebeg a keresőszó népszerűsége mögött.
A Divat, ruházat kategóriában a legtöbben karórákra és sport márkákra keresnek, mint Adidas és Nike.

Hirdesd meg, amire már nincs szükséged, ha eladod öröm neked, öröm a vásárlódnak, már megéri!

Comments are closed.

Navigate